• Start
  • Obsługa dla firmy
  • Benefit dla Pracowników
  • Panel Klienta
  • Kontakt

Obsługa Prawna 360°

Odwiedź stronę main

Szybkie wsparcie prawne zwiększające efektywność biznesu

Regulamin serwisu i świadczenia usług

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu przez użytkowników i świadczenia usług przez Zleceniobiorcę na rzecz Zleceniodawcy.

1.2. Użytkownikami Strony internetowej jest ogół osób ją odwiedzających, a użytkownikami platformy mogą być wyłącznie pracownicy i interesariusze organizacji korzystających z oferowanych przez OP 360° usług prawnych.

1.2. Użytkownik wchodząc na Stronę internetową lub platformę akceptuje niniejszy regulamin. W przypadku braku akceptacji niniejszych warunków Użytkownik powinien opuścić serwis.

1.3. O ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej, używane dalej wyrażenia mają następującą definicje:

Abonament - prawo do korzystania z usług OP 360° przez Zleceniodawcę przez ustalony okres, w ustalonym zakresie i na określonych warunkach za uzgodnioną zapłatą

Administrator danych - Administrator to podmiot określający cele, warunki i środki służące przetwarzaniu danych, w tym danych osobowych. Administrator jest samoistnym posiadaczem danych lub ich właścicielem. Administratorem danych jest firma Mac Co. Maciej Ługowski

Aktywacja usługi – moment wprowadzenia danych Zleceniodawcy, umożliwiający mu dokonywanie Zgłoszeń poprzez e-kancelarię w ramach Abonamentu lub Usług nieabonamentowych

Dane - dane nieosobowe i dane osobowe udostępniane dobrowolnie i świadomie przez Użytkownika strony internetowej za pośrednictwem formularzy kontaktowych umieszczonych na niniejszej stronie internetowej lub w ramach kontaktu dokonanego z użyciem urządzeń do kontaktu na odległość (np. telefonu) albo na podstawie lub w związku z umową zawartą pomiędzy Zleceniodawcą i Zleceniobiorcą między stronami umowy

Dni robocze – dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy

Formularz wstępny - zestaw pytań pozwalający na wstępne rozpoznanie charakteru zgłaszanej do OP 360° sprawy

Informacje Poufne - jako takie traktuje się wszelkie informacje uzyskane w związku z zawarciem i wykonywaniem niniejszej Umowy, w szczególności informacje zawarte w zgłoszeniach i odpowiedziach na nie, ale również o celach strategicznych i operacyjnych Stron, realizowanych przez nie projektach, a także zadaniach Zleceniobiorcy oraz sposobie ich realizacji, jak również o warunkach indywidualnej oferty oraz niniejszej umowy. Dotyczy to m.in. informacji technicznych, technologicznych, organizacyjnych, prawnych, finansowych lub innych informacji posiadających wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, przekazywane ustnie, pisemnie, w postaci elektronicznej lub w jakikolwiek inny sposób, niezależnie od formy i sposobu ich wyrażenia oraz stopnia ich opracowania, uzyskane w sposób bezpośredni lub pośredni w związku z zawarciem i wykonywaniem niniejszej Umowy. Jako Informacje Poufne należy rozumieć także wszelkiego rodzaju informacje o sytuacji ekonomiczno-finansowej Stron wyrażone w jakiejkolwiek postaci.

Konwersacja na czacie - komunikacja pomiędzy Użytkownikiem platformy, a osobą obsługującą jego zgłoszenie dzięki wbudowanemu w Platformę czatowi

Konwersacja poza czatem – każda forma komunikacji inna niż z wykorzystaniem czatu na Platformie.

Numer ID zgłoszenia - generowany losowo i w sposób zautomatyzowany numer, którym oznaczane jest każde nowe zgłoszenie dokonywane przez Użytkownika platformy. Numer stanowi login do danego zgłoszenia.

OP 360° - skrót od „Obsługa Prawna 360°” stanowiącej markę, której właścicielem jest firma MacCo. Maciej Ługowski (NIP 6912572060)

Platforma - zlokalizowana na zewnętrznym serwerze aplikacja internetowa posiadająca różne funkcjonalności, udostępniana Klientom w modelu SaaS (ang. software as a service), dostępna z poziomu przeglądarki dla zalogowanych użytkowników i umożliwiająca bezpieczną wymianę wiadomości oraz załączników między jej użytkownikiem, a osobą obsługującymi zgłoszenie, jak również zapisująca historię obsługi Klienta. Platforma stanowi podstawę funkcjonowania e-kancelarii. Platforma może być dostępna z poziomu innej domeny niż Strona.

Procesor - podmiot przetwarzający dane, w tym dane osobowe na rzecz Administratora danych i w jego imieniu.

Regulamin - niniejszy dokument

Strona internetowa – strona www.op360.pl

Strony – określani łącznie Zleceniodawca i zleceniobiorca

Serwery zewnętrzne - dedykowane serwery od dostawców zewnętrznych zlokalizowane na terenie UE

Umowa - dokument określający warunki współpracy zawarty między OP 360°, a innym podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą

Usługi abonamentowe – usługi rodzajowo przypisane do danego abonamentu, w odpowiadającym mu zakresie ilościowym lub czasowym

Usługi nieabonamentowe – usługi rodzajowo inne niż te przypisane do abonamentu lub rodzajowo przypisane do niego, ale zrealizowane poza zakresem ilościowo lub czasowo przypisanym do abonamentu

Użytkownik strony internetowej – osoba wizytująca stanowiącą część Serwisu stronę internetową oraz korzystająca z udostępnionych na niej nieodpłatnie zasobów, która akceptuje niniejszy regulamin oraz politykę prywatności zamieszczoną na stronie

Użytkownik platformy – osoba korzystająca z będącej częścią Serwisu platformy internetowej na podstawie umowy zawartej między Zleceniodawcą i Zleceniobiorcą, która otrzymuje dostęp do odpłatnych zasobów Serwisu

Współpracownicy – wyspecjalizowane, profesjonalne podmioty zewnętrzne, takie jak np. kancelarie prawne, firmy księgowe czy audytorskie, które na mocy odrębnych porozumień współpracują z OP 360° w zakresie realizacji Zgłoszeń. Współpracownicy są Procesorami przekazywanych przez Zleceniobiorcę Danych.

Zgłoszenie – skorzystanie przez osobę uprawnioną na podstawie Umowy z dowolnej usługi realizowanej przez OP 360° poprzez jej zlecenie za pośrednictwem Platformy lub do bezpośrednio upoważnionego przedstawiciela OP 360°

Zleceniodawca - organizacja korzystająca z usług OP 360°

Zleceniobiorca - OP 360°

2. Korzystanie z serwisu

2.1. O ile nie stwierdzono inaczej, prowadzona pod marką OP 360° firma MacCo. jest właścicielem praw własności intelektualnej wszystkich materiałów zamieszczonych na Stronie internetowej www.op360.pl. Wszelkie prawa własności intelektualnej są zastrzeżone.

2.2 Użytkownicy strony internetowej www.op360.pl mogą uzyskać dostęp zawartych na niej zasobów na własny użytek, z zastrzeżeniem ograniczeń określonych w niniejszym regulaminie.

2.3. Do zasobów i zgłoszeń znajdujących się na Platformie dostęp mają jedynie właściciele, pracownicy i inni wyraźnie wskazani w umowie interesariusze firm, które wykupią usługę, przez czas ograniczony okresem abonamentu dla jej świadczenia.

2.4. Treść konkretnych Zgłoszeń jest dostępna wyłącznie ich nadawcom, innym osobom upoważnionym przez Zleceniodawcę do wglądu lub udziału w realizacji zgłoszenia i OP 360° oraz jego Współpracownicy.

2.5. Dane osobowe przekazane w ramach Zleceń są dostępne wyłącznie ich nadawcom jako Administratorowi tych danych oraz osobom upoważnionym przez Zleceniodawcę do wglądu lub udziału w realizacji zgłoszenia jako, OP 360° i jego Współpracownikom, jako procesorom tych danych (patrz:polityka prywatności oraz zapisy regulaminu dt. RODO w sekcji “świadczenie usług”).

2.6. Zabrania się:

  1. Kopiowania lub ponownego publikowania materiałów umieszczonych na Stronie internetowejwww.op360.pl

  2. Sprzedaży, wypożyczania lub udzielania sublicencji na materiały umieszczone na Stronie internetowej www.op360.pl

  3. Odtwarzania, powielania lub kopiowania materiałów zamieszczonych na Stronie internetowej www.op360.pl

  4. Ponownego rozpowszechniania treści zamieszczonych na Stronie internetowej www.op360.pl

  5. Ujawnienia lub upowszechniania jakichkolwiek informacji dotyczących Zgłoszeń przez osobę dokonującą Zgłoszenia lub osobę je obsługującą, jak również przez inne osoby uprawnione do wglądu w treść Zgłoszenia, bądź posiadające wiedzę uzyskaną w związku z ich udziałem w czynnościach związanych z ich realizacją, za wyjątkiem sytuacji, w których ich ujawnienie stanowi obowiązek prawny, służy ochronie praw jednej ze Stron przed organami administracji publicznej lub wymiarem sprawiedliwości albo jedna ze Stron zwróciła się do drugiej z pisemnym powiadomieniem o intencji upowszechnienia tych treści stronie trzeciej, a druga nie przeciwstawiła się w ciągu 7 dni roboczych w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku wątpliwości, co do możliwości lub sposobu dysponowania określonymi zasobami Platformy albo informacjami uzyskanymi w ramach dokonanego Zgłoszenia lub w toku jego realizacji, należy skontaktować się uprzednio z OP 360° za pośrednictwem formularza kontaktowego na Stronie internetowej, bądź przez adres e-mail wskazany w umowie.

  6. Wykorzystywania informacji uzyskanych przez Strony w ramach realizacji Zgłoszenia do podejmowania decyzji lub działań innych, niż wnikające z przedmiotu i celu Zgłoszenia chyba, że Strony postanowią inaczej w umowie.

  7. Wglądu, posiadania i rozpowszechniania Konwersacji prowadzonej na czacie lub poza czatem, jak również jakichkolwiek innych zasobów z platformy stanowiącej część Serwisu przez osoby nieuprawnione, niezależnie od sposobu ich pozyskania. W przypadku wejścia w posiadanie takiej konwersacji należy skontaktować się z OP 360° za pośrednictwem formularza kontaktowego na Stronie internetowej, bądź przez adres e-mail wskazany w umowie.

  8. Dzielenia się informacjami pozyskanymi bezpośrednio od osoby uprawnionej, dokonującej Zlecenia lub osoby obsługującej Zlecenie albo w jakimkolwiek charakterze uczestniczącej w jego realizacji lub pozyskanej w sposób nieuprawniony od osób trzecich.

  9. kopiowania lub reprodukowania Platformy, dokumentów i rozwiązań techniczno-organizacyjnych udostępnionych przez OP 360° w ramach Platformy ani know-how w zakresie sposobu realizacji usług

2.7. Poza faktami i przepisami prawa, treści zamieszczone na Stronie internetowej OP 360° mogą stanowić analizy, interpretacje i opinie, a także zajęte stanowiska prawne, które stanowią wyłącznie efekt poglądów i koncepcji ich autorów - w tym zewnętrznych ekspertów - na podstawie posiadanej przez nich wiedzy i doświadczenia praktycznego. Mogą one okazać się różne od stanowisk innych specjalistów lub wykładni zastosowanej przez organy i instytucje publiczne w toku konkretnych postępowań, w związku z czym OP 360° nie gwarantuje ich jednoznacznej stosowalności w każdym przypadku. W zakresie przewidzianym przez obowiązujące prawo OP 360° nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zobowiązania, szkody, wydatki czy utracone korzyści spowodowane lub poniesione w wyniku wykorzystania treści zamieszczonych na Stronie internetowej, stanowiącej udostępnianą nieodpłatnie część serwisu.

2.8. Każda osoba, która na podstawie Umowy, uzyskuje z ramienia Zleceniodawcy możliwość dokonywania Zgłoszeń, udziału w nich w trakcie ich biegu lub wglądu w nie zapewnia i oświadcza, że:

  1. Działa w dobrej wierze.

  2. Nie przedstawia ani nie załącza treści naruszających praw własności intelektualnej, w tym między innymi praw autorskich, patentów lub znaków towarowych stron trzecich chyba, że spór w ich zakresie stanowi przedmiot Zgłoszenia.

  3. Dokonywane zgłoszenie i odpowiedzi na nie są zgodne z prawdą lub opierają się na dowodach, bądź przesłankach pozwalających w sposób uzasadniony domniemywać ich prawdziwość.

  4. Zgłoszenia lub udzielane na nie odpowiedzi nie zawierają treści o charakterze oszczerczym, zniesławiającym, obraźliwym lub w inny sposób niezgodnym z prawem.

  5. Zgłoszenia lub udzielane na nie odpowiedzi nie będą wykorzystywane do podejmowania działań niezgodnych z prawem.

3. Zamieszczanie odnośników do naszych treści

3.1. Następujące podmioty mogą umieszczać odnośniki do naszych treści pochodzących ze Strony internetowej bez uprzedniej pisemnej zgody:

  1. Wyszukiwarki internetowe.

  2. Podmioty mające taką możliwość na gruncie przepisów bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

3.2. Organizacje te mogą zamieszczać odnośniki do naszej strony głównej, publikacji lub innych materiałów zamieszczonych na Stronie internetowej pod warunkiem, że odnośnik ten (a) nie wprowadza w błąd; (b) nie sugeruje, że jest sponsorowany, promowany lub uznany przez stronę linkującą oraz jej produkty i/lub usługi, jeśli nie jest to zgodne z prawdą; oraz (c) pasuje do kontekstu strony linkującej.

3.3. Dopuszczamy możliwość rozważenia i zatwierdzenia innych próśb o link od następujących typów organizacji:

  1. Powszechnie znanych źródeł informacji dla konsumentów lub podmiotów gospodarczych;

  2. Działalności internetowych typu dot-com;

  3. Stowarzyszeń lub innych podmiotów reprezentujących organizacje charytatywne;

  4. Dystrybutorów katalogów internetowych;

  5. Portali internetowych;

  6. Firm księgowych, prawniczych i konsultingowych;

  7. Instytucji edukacyjnych i stowarzyszeń handlowych.

3.4. Zaakceptujemy prośby o link od wskazanych wyżej podmiotów, jeśli uznamy, że: (a) link nie będzie stawiał nas, naszych usług ani prowadzonej działalności w niekorzystnym świetle; (b) nie odnotowano u nas żadnych negatywnych zapisów związanych z daną organizacją; (c) korzyść dla nas wynikająca z widoczności hiperłącza rekompensuje brak nazwy Obsługa Prawna 360°; oraz (d) link występuje w kontekście informacji ogólnych zasobów.

3.5. Podmioty te mogą zamieszczać linki do naszej strony głównej pod warunkiem, że link ten (a) nie wprowadza w błąd; (b) fałszywie nie sugeruje sponsorowania, promowania lub zaakceptowania witryny linkującej i jej produktów lub usług; oraz (c) wpisuje się w kontekst witryny linkującej.

3.6. Jeśli należysz do organizacji wymienionych w punkcie 2 powyżej i jesteś zainteresowany umieszczeniem linku do naszej Strony internetowej, zgłoś nam to wysyłając wiadomość za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej Stronie internetowej. W e-mailu należy podać swoje imię i nazwisko, nazwę organizacji / podmiotu, informacje kontaktowe oraz adres URL swojej witryny, listę adresów URL, z których zamierzasz linkować do naszej Strony internetowej, a także listę adresów URL naszej witryny, do których chcesz linkować. Odpowiedź otrzymasz w terminie 14 dni roboczych. Brak odpowiedzi nie oznacza zgody.

3.7. Zatwierdzone podmioty mogą zamieszczać odnośniki do naszej Strony internetowej w następujący sposób:

  1. Używając nazwy naszej marki (Obsługa Prawna 360°) albo na dodatkowy wniosek jej skrótu (OP 360°); lub

  2. Poprzez zastosowanie ujednoliconego identyfikatora zasobów, do którego prowadzi odnośnik; lub

  3. Stosowanie innych opisów naszej Strony internetowej, do której kieruje link, uzasadnionych z punktu widzenia kontekstu i formatu treści strony linkującej.

3.9. Nie wyrażamy zgody na wykorzystanie logo lub innych elementów graficznych OP 360° w celu umieszczenia linku bez umowy licencyjnej na wykorzystanie znaku towarowego.

3.10. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek treści, które pojawiają się na innych stronach internetowych. Zobowiązujesz się do zapewnienia nam ochrony przed wszelkimi roszczeniami, które zostaną postawione wobec Twojej strony. Link(i) nie powinny być umieszczane na stronie, która może być postrzegana jako oszczercza, nieprzyzwoita lub niezgodna z prawem albo która zachęca do łamania prawa bądź jego obchodzenia.

3.11. Zastrzegamy sobie prawo do zażądania usunięcia wszystkich lub wybranych linków kierujących do naszej Strony internetowej. Podmioty linkujące zobowiązują się do natychmiastowego usunięcia wszystkich linków prowadzących do naszej Strony internetowej w przypadku otrzymania takiego żądania z naszej strony. Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany niniejszych warunków i zasad linkowania w dowolnym momencie. Umieszczanie linków do naszej Strony internetowej oznacza akceptację i zobowiązanie do przestrzegania niniejszych zasad i warunków.

3.12. Jeśli zauważysz na naszej Stronie internetowej link, który z jakichkolwiek powodów jest obraźliwy, skontaktuj się z nami i poinformuj nas o tym w dowolnym momencie. Rozpatrzymy prośbę o usunięcie linku. Nie zobowiązujemy się jednak do usunięcia takiego linku, ani do udzielenia bezpośredniej odpowiedzi osobie zgłaszającej.

4. Świadczenie usług

4.1. Warunki świadczenia usług

4.1.1. Jeśli pomiędzy postanowieniami Regulaminu a Umową istnieją rozbieżności, postanowienia Umowy mają pierwszeństwo przed Regulaminem.

4.1.2. Skorzystanie z usług świadczonych przez OP 360° wymaga uprzedniego podpisania Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności chyba, że OP 360° odstąpi od tego warunku. W tym drugim przypadku umowa przyjmuje formę ustną do której stosują się postanowienia niniejszego regulaminu.

4.1.3. Za formę pisemną, poza tradycyjnie rozumianą, poczytywane jest także podpisanie przez Strony dokumentu elektronicznego za pomocą bezpiecznego kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

4.1.4 Zleceniodawcy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu z co najmniej tygodniowym okresem wyprzedzenia. Informacja ta udzielana będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Zleceniodawcę w umowie adres e-mail lub udostępniana w formie komunikatu na Platformie.

4.1.5. Zleceniobiorca może zaprzestać świadczenia usług w przypadku braku uregulowania płatności w wymagalnych na gruncie niniejszego regulaminu lub odrębnych postanowień terminów zapłaty za ich realizację. Wstrzymanie się od świadczenia usług nie przerywa biegu abonamentu ani terminu realizacji usługi nieabonamentowej właściwego dla Usług danego rodzaju.


4.2. Świadczone usługi

4.2.1. OP 360° świadczy odpłatnie usługi w zakresie: (a) udostępniania Platformy pełniącej funkcję e-kancelarii, (b) obsługi zgłoszeń polegającej w szczególności na dokonywaniu audytu prawnego, udzielaniu porad prawnych, wydawaniu opinii prawnych, przedprocesowej analizy spraw sądowych, reprezentacji przed sądem i organami administracji publicznej, udostępniania wzorów dokumentów, dopasowywania wzorów dokumentów do potrzeb organizacji Zleceniodawcy, sporządzania dokumentów od podstaw, analizy umów, udziału w negocjacjach, udziału doradczego w realizacji projektów, (c) archiwizacji zgłoszeń, (d) przeprowadzania szkoleń z zakresu prawa.

4.2.2. W przypadku wykupienia abonamentu na usługę „stała obsługa prawna rozliczana ryczałtowo” Zleceniobiorca zobowiązuje się do zrealizowania w ramach objętej abonamentem liczby Zgłoszeń następujących usług: audyt prawny, udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych, analiza umów, udostępnianie wzorów umów, dostosowanie wzoru dokumentu do specyfiki firmy, analiza sprawy sądowej. Realizacja konkretnych spośród wymienionych usług zależy od rodzaju wybranego pakietu. Zakres rodzajowy i ilościowy usług realizowanych na rzecz Zleceniodawcy przez Zleceniobiorcę jest taki sam przez cały okres trwania abonamentu i określa go umowa w formie pisemnej. W przypadku umowy zawartej ustnie lub braku ustaleń w umowie pisemnej, obowiązuje pakiet dostępny na Stronie internetowej z dnia rozpoczęcia świadczenia usług.

4.2.3. W przypadku wykupienia usługi „stała obsługa prawna rozliczana ryczałtowo” poza abonamentem na okres jednego miesiąca, cena wynosi 140% ceny wybranego pakietu w abonamencie. Do określenia rodzaju i zakresu usług stosują się tu zapisy z punktu poprzedzającego.

4.2.4. Wskazany w ofercie na usługi „stała obsługa prawna rozliczana ryczałtowo” czas przyjęcia realizacji zgłoszenia różny dla poszczególnych pakietów oznacza okres, w jakim pracownik lub współpracownik przeanalizuje otrzymane zgłoszenie o wsparcie prawne i wykona jedną z przedstawionych czynności: (a) udzieli merytorycznej odpowiedzi, (b) wskaże estymowany czas dla udzielenia odpowiedzi w przypadku spraw specjalistycznych lub złożonych lub (b) zainicjuje dodatkowe czynności konieczne dla jego ustalenia albo (d) podejmie kroki celem ustalenia harmonogramu realizacji zadań w przypadku zgłoszenia stanowiącego projekt lub określony proces.

4.2.5. W przypadku wykupienia abonamentu na usługę „pakiet godzinowy ze wsparciem prawnym” zakres usług dotyczy wszystkich ich rodzajów poza reprezentacją przed sadem i szkoleniami. Jeśli w miesiącu kalendarzowym następującym po upływie okresu na jaki został wykupiony abonament, wykupiony zostanie kolejny abonament, czas pozostały z poprzedniego abonamentu ulega prolongacie na kolejny okres, sumując się z czasem dostępnym w ramach nowego pakietu.

4.2.6. W przypadku wykupienia abonamentu „nielimitowana obsługa prawna” zakres usług i interesariuszy organizacji objętych wsparciem prawnym ustalany jest w toku indywidualnych negocjacji i może obejmować wszystkie rodzaje usług poza szkoleniami, które są każdorazowo planowane jako odrębny projekt.

4.2.7. W przypadku skorzystania z usługi „benefit dla pracowników” zakres usług objętych wsparciem prawnym obejmuje porady prawne, opinie prawne, udostępnianie wzorów dokumentów, sporządzanie dokumentów od podstaw i analiza sprawy sądowej.

4.2.8. W przypadku skorzystania z usługi „obsługa projektu” zakres usług i osób objętych wsparciem prawnym jest ustalany jest w toku indywidualnych negocjacji i

4.2.9. Usługa „Audyt prawny” polega na udostępnieniu Zleceniodawcy lub wskazanej przez niego osobie check-listy z pozycjami do zweryfikowania i pytaniami do odpowiedzi, na podstawie których Zleceniobiorca dokonuje wtórnie analizy sytuacji firmy Zleceniobiorcy i wydaje rekomendacje, dotyczące optymalizacji jego funkcjonowania w przedmiotowym obszarze.

4.2.10. Usługa „Audyt prawny +” polega na ustaleniu ze Zleceniodawcą zakresu audytu, w tym niestandardowego, a następnie zebraniu informacji przez Zleceniobiorcę w ramach wywiadu ze Zleceniodawcą i wskazanymi przez niego osobami, pochodzacych z udostępnionych przez Zleceniodawcę zasobów oraz zasobów ogólnodostępnych na podstawie których Zleceniobiorca dokonuje wtórnie analizy sytuacji firmy Zleceniobiorcy i wydaje rekomendacje dotyczące optymalizacji jego funkcjonowania w przedmiotowym obszarze.

4.2.11. Usługa „Porada prawna” oznacza odpowiedź na jakiekolwiek zapytanie merytoryczne z zakresu prawa, zadane w jakiejkolwiek formie do OP 360°.

4.2.12. Usługa „Opinia prawna” oznacza sporządzone pisemnie stanowisko prawne w danej sprawie zgłoszonej przez Zleceniodawcę lub upoważnioną osobę zadającą je w jego imieniu, sporządzone z odwołaniem się do przepisów prawa, orzecznictwa sądów powszechnych i poglądów doktryny zawartych w literaturze.

4.2.13. Usługa „udział w negocjacjach” oznacza uczestnictwo prawnika z ramienia OP 360° (będącego jego pracownikiem lub współpracownikiem) z określoną specjalizacją, w rozmowach odbywających się w danym czasie i miejscu – w sensie fizycznym lub wirtualnym – z jego kontrahentem lub partnerem, w ustalonym terminie albo zgodnie z przyjętym harmonogramem, polegające w szczególności na ocenie ryzyka i korzyści pod względem prawnym, w związku z czynionymi ustaleniami oraz unikania działań niedozwolonych prawem czy ocenie wiarygodności kontrahenta/partnera.

4.2.14. Usługa „analiza umów” oznacza krytyczną analizę dostarczonej umowy pod względem (1) jej zgodności z obowiązującymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa krajowego, (2) ryzyk i korzyści, jakie niosą ze sobą dla Zleceniobiorcy jej zapisy oraz (3) możliwości dodania korzystnych dla Zleceniodawcy lub chroniących jego interes zapisów dodatkowych.

4.2.15. Usługa „udostępnianie wzoru dokumentu” oznacza przekazanie Klientowi w odpowiedzi na jego wniosek określonego wzorca dokumentu określonego rodzaju lub samodzielnego pobrania przez Zleceniodawcę wybranego wzorca dokumentu z zasobów udostępnionych przez Zleceniobiorcę.

4.2.16. Usługa „dostosowanie wzoru dokumentu do specyfiki firmy” oznacza analizę wzorca określonego dokumentu i jego dopasowanie do potrzeb Zleceniodawcy po konsultacjach z wyznaczonymi przez niego osobami.

4.2.17 Usługa „sporządzania dokumentów od podstaw” oznacza przygotowanie dokumentu bez wykorzystania wzorców, szczególnie dla obszarów nierutynowych, gdzie wzorce mogłyby okazać się nieużyteczne.

4.2.18. Usługa „aktualizacja dokumentacji” oznacza (a) weryfikację aktualności określonego dokumentu funkcjonującego w ramach firmy Zleceniodawcy w odniesieniu do zmian w stanie prawnym oraz zmianę zapisów zdezaktualizowanych lub (b) modyfikację określonego dokumentu funkcjonującego w ramach firmy Zleceniodawcy we wskazanym przez Zleceniodawcę zakresie.

4.2.19. Usługa „analiza sprawy sądowej” oznacza analizę ryzyk i szans związanych ze sprawą, która jeszcze nie toczy się przed sądem powszechnym, a Zleceniobiorca rozważa złożenie dotyczącego ją pozwu albo sprawy toczącej się przed sądem powszechnym z pozwu Zleceniobiorcy lub przeciwko niemu. Usługa ta w ramach pakietów abonamentowych i nieabonamentowych tyczy się spraw prowadzonym na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przed sądami powszechnymi. W przypadku spraw transgranicznych lub toczących się w innych krajach, nie wliczają się one w zakres pakietu, i każdorazowo obowiązuje względem nich odrębna wycena. W przypadku pozasądowych form rozstrzygania sporów dokonanie analizy sprawy jest objęte pakietem chyba, że Zleceniodawca w konkretnym przypadku ze względu na właściwości sprawy wskaże inaczej. Zleceniodawca może przedłożyć do analizy dokumentację, której łączna objętość nie powinna przekraczać 1800 znaków ze spacjami, a w więc około 5 stron A4 standardowego tekstu (czcionka Times New Roman, 12 pkt, interlinia 1,15, marginesy 2,5 cm), liczonych bez komparycji dokumentu i bez pouczeń od instytucji, przekazanych w pismach urzędowych.

4.2.20. Usługa „reprezentacja przed sądem” oznacza reprezentacje Zleceniodawcy przez Zleceniobiorcę lub jego Współpracownika w postępowaniu toczącym się przed sądem powszechnym. Usługa reprezentacji może obejmować również postępowania przed instytucjami zajmującymi się pozasądowym rozstrzyganiem sporów oraz przed organami administracji publicznej w dowolnej sprawie.

4.2.21. Usługa „szkolenie” oznacza proces ustalenia potrzeb w zakresie wiedzy z obszaru prawa, umiejętności jego stosowania lub postaw wobec określonych norm prawnych, etycznych bądź prakseologicznych, a następnie przygotowania materiałów i ich prezentacji przed wybraną grupą odbiorców, wskazaną przez Zleceniodawcę.

4.2.22. Usługa „archiwizacja zgłoszeń” oznacza przetrzymanie na Platformie zgłoszeń Zleceniodawcy na określonych warunkach finansowych i po upływie standardowego okresu, co szczegółowo reguluje punkt 4.3.8.

4.2.23. Usługa „wsparcie techniczne” oznacza udzielanie przez Zleceniobiorcę odpowiedzi na pytania Zleceniodawcy pojawiające się w okresie współpracy, dotyczące (a) sposobu korzystania z Platformy, (b) rozwiązywania ewentualnych problemów związanych z jej obsługą, (c) sposobów organizacji lub reorganizacji sposobu lub zasad współpracy.

4.2.24. Usługa „wsparcie techniczne” oznacza udzielanie instrukcji i pomocy w zakresie obsługi platformy lub analizę dowolnych kwestii problemowych związanych z jej funkcjonowaniem przez Zleceniodawcę bądź uprawnionego przez niego użytkownika. Pomoc może być świadczona przez personel pomocniczy. O ile nie ma innych postanowień ani na podstawie wykupionego pakietu nie przysługuje wsparcie techniczne w określonym wymiarze, można je zakupić. Wsparcie techniczne sprzedawane jest w pakiecie „1 godzina za 149 zł netto” możliwym do wykorzystania przez 12 miesięcy od dnia zakupu. Korzystanie z pomocy technicznej w przypadku braku pomocy technicznej w ramach wykupionego dla danej usługi pakietu lub wykroczenie poza przysługujący pakietowi limit, powoduje nabycie pakietu godzinowego obsługi. W usłudze „pakiet godzinowy ze wsparciem prawnym” czas obsługi technicznej odejmowany jest od czasu przysługującego w pakiecie, tj. od 1h, tak samo jak przy kwestiach merytorycznych chyba, że Zleceniodawca wyraźnie wskaże, że chce wykupić pakiet godzinowy.

4.2.25. W przypadku usług, o których mowa w punktach 4.2.12., 4.2.13., 4.2.15.., 4.2.17.. i 4.2.18., za pojedynczy dokument w ramach dowolnego pakietu rozumie się 1800 znaków ze spacjami, a w więc około 5 stron A4 standardowego tekstu (czcionka Times New Roman, 12 pkt, interlinia 1,15, marginesy 2,5 cm), liczonych bez komparycji dokumentu. Dostosowanie dokumentu przekraczającego tę objętość może wymagać dopłaty, o czym Zleceniobiorca powiadomi Zleceniodawcę. Zleceniodawcy przysługuje prawo żądania jednej korekty dokumentu przy wskazaniu konkretnych zastrzeżeń. Dalsze korekty, o ile nie wynikają z błędu po stronie OP 360°, są dodatkowo płatne.

4.2.26. Usługi związane z koniecznością dojazdu prawnika do siedziby Zleceniobiorcy, sądu lub innego wskazanego przez tego pierwszego miejsca, wiążą się z dopłatą do zakupionej usługi, związaną z kosztem dojazdu, w kwocie 2,99 zł netto za kilometr.

4.2.27. Ilekroć w ofercie lub umowie mowa jest o „minutach roboczych” lub „godzinach roboczych” rozumie się przez udzielenie odpowiedzi, przekazanie informacji lub podjęcie określonych działań przez Zleceniobiorcę w określonym w minutach czasie lub godzinach, liczonym dla dni roboczych i godzin pracy Zleceniobiorcy (9:00 – 16:00). Odliczanie minut roboczych rozpoczyna się niezależnie od czasu dokonania Zgłoszenia, o godzinie rozpoczęcia pracy w pierwszym Dniu roboczym po jego dokonaniu i ulega zawieszeniu po zakończeniu godzin pracy, aż do godziny rozpoczęcia pracy w kolejnym Dniu roboczym.

4.2.28. Dostęp do Platformy udzielany jest w formie ograniczonej czasowo, w ramach wykupionego Abonamentu lub Usługi nieabonamentowej.

4.2.29. Minimalny okres na jaki wykupiony może zostać dostęp do usług abonamentowych wynosi 12 miesięcy kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Świadczenie usług rozpoczyna się z dniem zawarcia Umowy. W przypadku umowy ustnej, świadczenie usług rozpoczyna się od dnia Aktywacji usługi i przekazania informacji, o tym fakcie Zleceniodawcy. Jeśli Zleceniodawca dokona pierwszego Zgłoszenia w czasie wcześniejszym niż wskazany w zdaniach poprzedzających, dzień jego dokonania stanowić będzie dzień rozpoczęcia świadczenia usług.

4.2.30. W przypadku pakietu godzinowego, określony dla niego czas wsparcia prawnego jest możliwy do wykorzystania przez okres trwania Abonamentu (12 miesięcy). Wraz z zakończeniem trwania okresu Abonamentu pozostały czas przepada chyba, że w miesiącu następującym po jego upływie wykupiony zostanie kolejny pakiet. W tym ostatnim przypadku, czas pozostały z poprzedniego pakietu godzinowego ulega prolongacie na kolejny okres, sumując się z czasem dostępnym w ramach nowego pakietu.

4.2.31. Jeśli czas wsparcia prawnego w pakiecie godzinowym ulegnie wyczerpaniu przed upływem okresu ważności Abonamentu, moment wyczerpania przewidzianego w danym pakiecie czasu obsługi, oznacza automatycznie zakończenie trwania Abonamentu.

4.2.32. Jeśli rozpoczęta czynność wymaga ukończenia, mimo zakończenia Abonamentu, a Klient nie zawnioskuje o jej przerwanie, OP 360° ukończy ją w minimalnym dla zachowania należytej dbałości zakresie za opłatą, stanowiącą równowartość pakietu „1 godzina” za każda godzinę wykonanej pracy lub jej proporcjonalną część dla niepełnych godzin. Naliczania tego rodzaju nie stosuje się, jeśli w okresie 3 dni roboczych od dnia zakończenia Abonamentu, Zleceniobiorca zdecyduje się wykupić nowy Abonament.

4.2.33. Czas obsługi mierzony jest długością wykonanych połączeń w sprawach dotyczących dokonywanych Zgłoszeń i samodzielnej pracy pracownika obsługującego Zgłoszenie/a. Praca ta jest rejestrowana automatycznie przez specjalnie dedykowane do tego oprogramowanie lub zostaje odnotowana w formie notatek, udostępnianych w sposób bieżący na Platformie.

4.2.34. Pakiety godzinowe rozliczane są z dokładnością do pełnych minut. Czas przygotowania prawnika do rozmowy oraz samodzielny czas pracy prawnika nad Zgłoszeniem są odejmowane z pakietu, analogicznie do czasu rozmów telefonicznych, wideokonferencji i nagrań. Wszystkie czasy są rejestrowane automatycznie przez specjalnie dedykowane do tego oprogramowanie lub analogowo przez pracownika OP 360° i umieszczane na Platformie w sposób możliwie niezwłoczny, umożliwiający Zleceniodawcy ich bieżącą weryfikację.

4.2.35. Jeśli Zleceniobiorca poprzez swojego reprezentanta lub osoba dokonująca Zgłoszenia albo biorąca udział w czynnościach mających na celu realizację Zgłoszenia nie zgadzają się z czasem pracy wskazanym w zgłoszeniu na Platformie, mają prawo do zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem formularza kontaktowego na Stronie internetowej lub adresu e-mail wskazanego w Umowie. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych. Przekroczenie tego terminu nie oznacza pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

4.2.36. W przypadku usług nieabonamentowych, ich świadczenie rozpoczyna się w terminie wskazanym w umowie lub określonym przez Strony w formie dokumentowej, przy czym umowa ma pierwszeństwo przed formą dokumentową. W przypadku braku określenia takiego terminu, ich świadczenie rozpoczyna się w dniu zawarcia umowy.


4.3. Użytkowanie platformy

4.3.1. Użytkowanie Platformy jest możliwe wyłącznie w oparciu o dostęp do sieci internetowej i z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.

4.3.2. Aktualizacja Strony internetowej, Platformy, Regulaminów, Formularza wstępnego, Polityki prywatności, innych polityk czy procedur przyjętych przez OP 360 ani rozwiązań techniczno-oganizacyjnych naszych i naszych Partnerów nie wymaga zgody Zleceniodawcy.

4.3.3. Platforma może podlegać okresowo konserwacji lub pracom rozwojowym, w konsekwencji czego wystąpić mogą okresowe przerwy w dostępie do Usługi. Zleceniobiorca zobowiązuje się do poinformowania Zleceniodawcy o pracach konserwacyjnych lub rozwojowych na przynajmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem. Informacja ta udzielana będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Zleceniodawcę w umowie adres e-mail lub udostępniana w formie komunikatu na platformie.

4.3.4. Łączny czas prac konserwacyjnych i rozwojowych wiążący się z brakiem dostępu do platformy przez jej użytkowników nie będzie dłuższy niż 2% czasu w skali roku, tzn. gwarantuje się dostępność na poziomie minimum 98%.

4.3.6. Zleceniodawca ma prawo zgłaszać pomysły rozwojowe i propozycje racjonalizatorskie dotyczące działania i funkcjonalności platformy, przy czym wprowadzenie niektórych z nich może wiązać się z koniecznością dodatkowej zapłaty przez Zleceniodawcę na rzecz Zleceniobiorcy. OP 360° udzieli niezwłocznie informacji zwrotnej na temat możliwości i planu wdrożenia nowych rozwiązań lub ulepszenia rozwiązań istniejących.

4.3.7. W przypadku obsługi Zgłoszeń przez OP 360° Zleceniodawca ma prawo dokonania zapytań związanych z podjętymi w ramach tej obsługi działaniami lub ich brakiem, a odpowiedź na zadane pytania zostanie udzielona niezwłocznie. Udzielenie odpowiedzi może wiązać się z naliczeniem przez OP 360° dodatkowych opłat uzasadnionych nakładem czasu i pracy włożonych w ich przygotowanie i przekazanie, a także wynikających z konieczności poniesienia dodatkowych wydatków niezbędnych dla przygotowania takiej odpowiedzi, o czym Zleceniobiorca zostanie uprzednio poinformowany, celem możliwości podjęcia decyzji o podtrzymaniu chęci jej uzyskania.

4.3.8. Zgłoszenia wraz z historią Konwersacji z czatu i przesłanymi przez Strony załącznikami oraz notatkami z Konwersacji poza czatem załączonymi w Konwersacji na czacie (dalej: zgłoszenie) będą przechowywane na serwerze OP 360° nieodpłatnie przez okres 12 miesięcy od momentu ich zamknięcia, ale nie dłużej niż do trzech miesięcy kalendarzowych po ustaniu współpracy. Dalsze przechowywanie tych danych na serwerze należącym do WB 360° wiąże się z opłatą, której wysokość w kwocie netto za każdy miesiąc przechowywania jednego zgłoszenia wynosi pół procenta (0,5%) średniego wynagrodzenia w gospodarce narodowej wyrażonego w kwocie brutto, o ile wielkość danych zawartych w zgłoszeniu nie jest wyższa niż 500mb. W przypadku zgłoszeń o większej zawartości danych, kwota o której mowa w zdaniu poprzedzającym ulega zwielokrotnieniu za każde kolejne przekroczenie wielkości 500 mb.

4.3.9. Wszelkie treści zamieszczone na Platformie, jak również sposób ich organizacji oraz organizacji samej Platformy, jak również jej funkcjonalności mają charakter Informacji Poufnych, a Zleceniobiorca zobowiązuje się ich nie ujawniać osobom trzecim ani rozwiązaniom opartym na sztucznej inteligencji itd. oraz chronić je przed niepowołanym dostępem pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej.


4.4. Prolongata lub wypowiedzenie umowy

4.4.1. Świadczenie usług nieabonamentowych ustaje wraz z zakończeniem okresu na jaki została zawarta umowa lub wraz z realizacją ostatniej ustalonej usługi.

4.4.2. Usługi abonamentowe ulegają automatycznej prolongacie (tzn. przedłużeniu) na kolejne 12-miesięczne okresy, chyba że jedna ze Stron wypowie Umowę w oparciu o zasady opisane kolejnych ustępach.

4.4.3. Wypowiedzenie umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

4.4.4. Umowę należy wypowiedzieć nie później niż na 14 dni przed upływem terminu na jaki został wykupiony abonament. W przypadku dokonania wypowiedzenia po tym terminie, wypowiedzenie wywiera skutek po upływie kolejnego okresu na jaki przedłużony został abonament.

4.4.5. Każda ze Stron ma prawo wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku, gdy druga Strona dopuści się rażącego naruszenia postanowień Umowy lub Regulaminu.

4.4.6. Zasadne wypowiedzenie Umowy przez Zleceniobiorcę daje mu prawo do zatrzymania całej kwoty abonamentu na jaki zawarta została umowa oraz za usługi nieabonamentowe w tej części, w jakiej zostały one wykonane lub poczynione zostały już określone działania na rzecz ich realizacji.

4.4.7. Zasadne wypowiedzenie Umowy przez Zleceniodawcę daje mu prawo do zaprzestania dokonywania rozliczeń wynikających z abonamentu, począwszy od kolejnego okresu rozliczeniowego lub uzyskania zwrotu kwoty abonamentu, odpowiadającej wynagrodzeniu za okres od dnia ustania Umowy do ostatniego dnia trwania abonamentu, w przypadku jeśli został on opłacony w całości z góry. Może on ponadto ubiegać się w zwrot środków wpłaconych na rzecz realizacji usług nieabonamentowych, w tym zakresie, w jakim nie zostały one wykonane ani nie zostały wykonane prace lub inwestycje ze strony Zleceniobiorcy na rzecz ich realizacji.

4.4.8. Wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym, o którym mowa powyżej, może być złożone po uprzednim wezwaniu drugiej Strony do usunięcia naruszeń w terminie 7 dni roboczych od dnia doręczenia wezwania. Wezwanie powinno być złożone drugiej Stronie z podaniem przyczyny wypowiedzenia i w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

5. Ceny i płatności

5.1. Aktualne ceny usług abonamentowych i nieabonamentowych są wskazane w cenniku dostępnym na Stronie internetowej www.op360.pl . Pozostałe, niewycenione usługi podlegają każdorazowej indywidualnej wycenie lub ustaleniom umownym.

5.2. Wycena usług spoza cennika musi być obligatoryjnie potwierdzona przez Zleceniobiorcę w formie dokumentowej.

5.3. Cenny podane w cennikach są cenami netto, przez co doliczone do nich zostaną obowiązujące w momencie dokonywania rozliczeń stawki VAT lub inne wymagane prawem daniny.

5.4. Aktualizacja cennika nie wymaga zgody Zleceniodawcy. Zmiany cennika nie powodują zmian w ustalonych umownie zobowiązaniach Stron i mają zastosowanie jedynie względem zobowiązań powstających po momencie ich wprowadzenia chyba, że Strony postanowią inaczej.

5.5. Abonament jest wskazany w stałej kwocie (np. stała obsługa prawna rozliczana ryczałtowo) lub naliczany według przyjętych z góry zasad i kryteriów (np. przedłużenie okresu archiwizacji), ustalonych w momencie podpisywania umowy.

5.6. Abonament jest płatny z góry, jednorazowo po zawarciu umowy w przewidzianym w niej okresie lub miesięcznie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego w kwocie wynikającej z podzielenia wartości abonamentu przez liczbę miesięcy, na jaki został on wykupiony. Pozostałe usługi płatne są terminie 14 dni od podpisania umowy lub zgodnie z indywidualnie ustalonym harmonogramem rozliczeń.

6. Odpowiedzialność

6.1. W przypadku niewłaściwego wykonania lub niewykonania danej usługi przez Zleceniobiorcę z przyczyn, za które ponosi on odpowiedzialność, Zleceniodawca ma prawo do zgłoszenia reklamacji, którą wnieść należy w terminie 7 dni od momentu stwierdzenia niewłaściwego (nie)wykonania Usługi przez Zleceniobiorcę lub upływu ustalonego umownie terminu wykonania za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej. Reklamacje wniesione po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.

6.2. Zleceniobiorca rozpatruje reklamację niezwłocznie, lecz w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych. Odpowiedź na reklamację następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej lub Platformy internetowej.

6.3. Zleceniobiorca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy i Regulaminu powodujących szkodę materialną po stronie Zleceniodawcy. Strony przyjmują, że naprawienie szkody przyjmie formę kary umownej wyłącznej. Za poniesione szkody Zleceniodawcy przysługuje kara umowna wynosząca do 20% wartości przedmiotu umowy.

6.4. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za: (a) utracone korzyści po stronie Zleceniodawcy, (b) przerwy w dostępie do Platformy z powodu prac konserwacyjnych i rozwojowych nie przekraczających w skali roku wskazanego limitu czasu, (c) przerwy w dostępie do Platformy ani utraty Danych spowodowanych awarią, tzn. będących skutkiem zdarzeń losowych i siły wyższej na które Zleceniobiorca nie ma wpływu oraz działań lub zaniechań osób trzecich, za które Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności.

6.5. W przypadku, w którym Zleceniodawca nie zdecyduje się przekazać Danych archiwalnych na przechowanie Zleceniobiorcy po upływie terminu na jaki została wykupiona ich archiwizacja, trwałe usunięcie tych Danych przez Zleceniobiorcę nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń po stronie Zleceniodawcy. Pobranie tych danych przez Zleceniodawcę powinno w tym przypadku nastąpić przed datą upływu okresu archiwizacji poprzez pobranie z poziomu platformy plików .PDF z (a) formularzem wstępnym, (b) historią konwersacji i załącznikami do niej lub zlecenia tego za dodatkową opłatą OP 360°.

6.6. Na naszej Stronie internetowej mogą znajdować się linki do innych witryn, które nie stanowią naszej własności ani nie są przez nas nadzorowane. Informujemy, że nie ponosimy odpowiedzialności za inne strony internetowe ani za ich praktyki, w tym związane z ochroną prywatności. Z tego powodu zachęcamy do świadomego opuszczenia naszej Strony internetowej i zapoznania się z polityką prywatności każdej Strony internetowej, która może gromadzić dane osobowe.

7. Przetwarzanie danych

Administratorem danych, w tym danych osobowych Użytkowników, Zleceniodawców i reprezentujących go Pracowników oraz innych Przedstawicieli pozyskanych w związku z korzystaniem z serwisu i kontaktowaniem się z OP 360° jest firma MacCo. W związku z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych wprowadzonymi Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), osoby korzystające z serwisu prosimy o zapoznanie się z naszą polityką prywatności.

8. Postanowienia Końcowe

8.1. Zmiany Regulaminu nabywają mocy obowiązującej po upływie 14 dni od dnia ich opublikowania na Stronie internetowej www.op360.pl . Jeśli w okresie przejściowym, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym Zleceniodawca wypowiedział Umowę, stosuje się dotychczasowy Regulamin.

8.2. Jeżeli chcesz się z nami skontaktować, aby uzyskać więcej informacji na temat niniejszego regulaminu lub w jakiejkolwiek sprawie mającej związek z naszą Stroną internetową, Platformą na której udostępniamy e-kancelarię lub ze świadczonymi przez nas usługami, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na naszej Stronie internetowej.


Regulamin
Polityka prywatności
Ta strona używa ciasteczek (cookies)
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu. Mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć zapis plików cookies. Odrzucenie ciasteczek może ograniczać niektore funkcjonalności strony. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi ciasteczek można się zapoznać w naszej polityce prywatności: [url=https://www.op360.pl/polityka-prywatnosci#section-d59d840f6280]polityka prywatności[/url]

Niezbędne ciasteczka są konieczne do funkcjonowania strony i nie można ich wyłączyć w naszych systemach. Zazwyczaj są one ustawiane w odpowiedzi na Twoje działania, które sprowadzają się do próśb o usługi takie jak ustawianie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy. Możesz ustawić w swojej przeglądarce blokadę lub ostrzeżenia o tych ciasteczkach, natomiast niektóre elementy strony nie będą wtedy działać. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.


Ciasteczka funkcjonalne pozwalają naszej stronie zapewniać zwiększoną funkcjonalność i personalizację. Mogą być ustawione przez nas lub zewnętrznych dostawców, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek, to niektóre lub wszystkie te usługi mogą działać nieprawidłowo.


Ciasteczka targetujące mogą być ustawione na naszej stronie przez naszych partnerów reklamowych. Mogą zostać wykorzystane przez te firmy, aby zbudować profil Twoich zainteresowań i pokazywać Ci bardziej dopasowane reklamy na innych stronach. Te ciasteczka nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale opierają się na unikalnej identyfikacji Twojej przeglądarki i urządzenia. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek zobaczysz mniej dopasowane reklamy.


Ciasteczka wydajnościowe pozwalają nam zliczać odwiedziny i źródła ruchu na stronie, dzięki czemu możemy mierzyć i ulepszać działanie naszej platformy. W ten sposób możemy określić, które strony są najbardziej lub najmniej popularne i zaobserwować jak użytkownicy poruszają się po platformie. Zebrane informacje są przechowywane zbiorczo, a zatem anonimowe. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek, nie będziemy wiedzieć kiedy odwiedzasz naszą platformę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.


Ciasteczka nieskategoryzowane to ciasteczka, które nie zostały przypisane do żadnej kategorii ze względu na typ lub przeznaczenie.